مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 22:302022-11-22اقتصادي

روی خوش زندگی پس از زندان/ 15 زندانی با «حامی» روی پای خود ایستادند


معمولاً با شنیدن نام «فروشگاه» ذهن تان سریعاً به سمت درآمدزایی و فروش محصول می رود اما امروز فروشگاهی در گرگان افتتاح شده که صرفاً یک کسب وکار نیست و اهداف آن فراتر از درآمدزایی و مبادله اقتصادی است.

- روی خوش زندگی پس از زندان/ 15 زندانی با حامی روی پای خود ایستادند ایسنا/گلستان معمولاً با شنیدن نام فروشگاه ذهن تان سریعاً به سمت درآمدزایی و فروش محصول می رود اما امروز فروشگاهی در گرگان افتتاح شده که صرفاً یک کسب وکار نیست و اهداف آن فراتر از درآمدزایی و مبادله اقتصادی است.

وقتی یک فرد بر اثر جرم عمد یا غیرعمد به زندان می افتد این خانواده وی است که متحمل بیشترین آسیب می شود چراکه دیگر سرپرست خانواری وجود ندارد تا معیشت و مایحتاج خانواده را تأمین کند و در این بین گاهی همسران این زندانیان علاوه بر به دوش کشیدن بار تربیت فرزند، برای تأمین مایحتاج موردنیاز خانواده هم اقدام می کنند و متأسفانه برخی مواقع نیز فرزندان زندانیان حتی در سنین کودکی با ترک تحصیل و ورود به عرصه کار، قربانی غیبت پدر می شوند از این رو خانواده های زندانیان در معرض آسیب های اجتماعی فراوانی قرار دارند.

همچنین پس از آزادی از زندان نیز جامعه پذیرای بسیاری از زندانیان نیست و مشقت و سختی خانواده زندانیان حتی پس از آزادی نیز تحت الشعاع قرار می گیرد که باید در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روی خوش زندگی پس از زندان/ 15 زندانی با «حامی» روی پای خود ایستادند

روی خوش زندگی پس از زندان/ 15 زندانی با «حامی» روی پای خود ایستادند