مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 22:252022-11-22اقتصادي

کارگروه مشترک شناسایی مشکلات تجاری میان ایران و بلاروس ایجاد شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، رییس اتاق ایران در همایش تجاری ایران و بلاروس با تاکید بر اهمیت استفاده از ظرفیت های دیپلماسی و توسعه روابط اقتصادی و تجاری کشورها، - رییس اتاق ایران در همایش تجاری ایران و بلاروس ضمن تاکید بر ایجاد گروه های مشترک کاری برای شناسایی و رفع مشکلات، از لزوم ایجاد کمیته مشترک بازرگانی بین اتاق های دو کشور سخن گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، رییس اتاق ایران در همایش تجاری ایران و بلاروس با تاکید بر اهمیت استفاده از ظرفیت های دیپلماسی و توسعه روابط اقتصادی و تجاری کشورها، شناسایی و رفع مشکلات در مسیر روابط تجاری بین ایران و بلاروس از طریق ایجاد گروه های مشترک کاری را پیشنهاد داد.

غلامحسین شافعی، رییس اتاق ایران معتقد است زمینه های همکاری تجاری بین ایران و بلاروس متنوع بوده و دو کشور با توجه به فراهم شدن زمینه انعقاد موافقت نامه تجارت آزاد بین ایران و اتحادیه اقتصادی اوراسیا، امکان تقویت سطح تعاملات تجاری با یکدیگر را دارند.

وی گفت، روابط جمهوری اسلامی ایران و بلاروس طی دهه های گذشته با رویکرد مثبت همراه بود.

آنچه در اینجا قابل توجه و اهمیت است، تلاش مسئولان بلندپایه هر دو کشور در راستای ترسیم پایه های مناسبات بر اساس اصول محکم و قابل اعتماد به ویژه در طول سال های اخیر بوده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگروه مشترک شناسایی مشکلات تجاری میان ایران و بلاروس ایجاد شود

کارگروه مشترک شناسایی مشکلات تجاری میان ایران و بلاروس ایجاد شود