مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 22:152022-11-22بين الملل

اهدای بسته های تشویقی به کارفرمایان و کارجویان تحت حمایت کمیته امداد منطقه 1 یاسوج


کمیته امداد منطقه یک یاسوج به کارفرمایان وکارجویان تحت حمایت بسته ای تشویقی اهداء می کند.

- مصیب حیدری در گفت وگو با خبرنگار فارس در یاسوج گفت: واحد آموزش و کاریابی کمیته امداد منطقه یک یاسوج در راستای اشتغال پایدار به مددجویان و فرزندان مددجوی مجرد اعم از دختر و پسر به کارفرمایان و کارجویان جامعه هدف کمیته امداد بسته های تشویقی ذیل را پرداخت می کند.

وی گفت: هر کدام از مددجویان و فرزندان مجرد آنان که در ادارات ،سازمانها، نهادها، شرکتها، نیروهای نظامی و انتظامی و غیره از یک سال گذشته مشغول به کار شده اند می توانند به واحد کاریابی مراجعه وحق الزحمه خود اظهاری به ازای هر نفر( دو میلیون تومان ) را دریافت کنند.

حیدری با بیان اینکه کارفرمایانی که مددجویان و فرزندان آنان را به کار گرفته آندو برای آنان از یکسال گذشته بیمه پرداخت کرده اند این نهاد نسبت به پرداخت حق بیمه سهم کارفرما هر ماه یک میلیون و سیصد هزار تومان (بسته به داشتن ضریب محرومیت 24 تا 36 ماه) آنان را تشویق می کند.

وی همچنین از پرداخت تسهیلات به کارفرمایان به ازای به کار گماری هر کارجو 100 میلیون تومان وام 4 درصدخبر داد و  شرایط پرداخت را چنین بیان کرد که فرزندان مجرد مددجوی فارغ التحصیل و یا بازمانده از تحصیل؛ فرزندان ذکور دارای کارت پایان خدمت و یا معافیت باشند و  داش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای بسته های تشویقی به کارفرمایان و کارجویان تحت حمایت کمیته امداد منطقه 1 یاسوج

اهدای بسته های تشویقی به کارفرمایان و کارجویان تحت حمایت کمیته امداد منطقه 1 یاسوج