مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 22:152022-11-22پزشكي

زوج های نابارور چگونه می توانند وام 4 درصدی درمان دریافت کنند؟


متقاضیان با دریافت معرفی نامه از مرکز ناباروری تحت درمان، به دانشگاه علوم پزشکی محل سکونت مراجعه کرده و اقدامات اداری برای شان انجام می شود.

- متقاضیان با دریافت معرفی نامه از مرکز ناباروری تحت درمان، به دانشگاه علوم پزشکی محل سکونت مراجعه کرده و اقدامات اداری برای شان انجام می شود.

اجرای سیاست های جمعیتی یکی از دغدغه های جدی دولتی ها در کشورمان طی سال های اخیر بوده است و یکی از حوزه های مهم در این زمینه، بحث خدمات رسانی مناسب و کم هزینه به زوج های نابارور در جهت درمان آنهاست؛ موضوعی که در دستور کار جدی وزارت بهداشت نیز قرار گرفته و در طرح هایی مانند گسترش مراکز درمان ناباروری، پوشش بیمه ای خدمات درمان ناباروری و اعطای وام قرض الحسنه به زوج های نابارور خود را نشان داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در حال حاضر حدود 40 مرکز درمان ناباروری دولتی در کشور وجود دارد و طبق اعلام وزارت بهداشتی ها، برای برخورداری همه استان ها از خدمات دولتی درمان ناباروری، قرار است این تعداد تا سال 1402 به 45 مرکز افزایش یابد.

همچنین در بحث پوشش های بیمه ای درمان ناباروری، بیمه ها و وزارت بهداشت ورود کردند و این خدمت به میزان بالایی تحت پوشش بیمه قرار گرفت؛ به طوری که طبق ماده 43 قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت پوشش بیمه ای خدمات ناباروری به عنوان یکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زوج های نابارور چگونه می توانند وام 4 درصدی درمان دریافت کنند؟

زوج های نابارور چگونه می توانند وام 4 درصدی درمان دریافت کنند؟