مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 21:452022-11-22حوادث

12 برش از زندگی داریوش فروهر در سالمرگ او


داریوش فروهر آن قدر به زندان رفته و به لحاظ قد و قامت و چهره شاخص بود که گاه او را تفتیش نمی کردند و یک بار با خود کلت برده بود که البته به رییس زندان تحویل داد و گفت وقتی آزاد شدم به من برگردانید! - داریوش فروهر آن قدر به زندان رفته و به لحاظ قد و قامت و چهره شاخص بود که گاه او را تفتیش نمی کردند و یک بار با خود کلت برده بود که البته به رییس زندان تحویل داد و گفت وقتی آزاد شدم به من برگردانید! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عصر ایران نوشت: اگر در بیست وچهارمین سالگرد قتل فجیع داریوش فروهر و همسرش پروانه اسکندری به 12 بُرش از زندگی اولی می پردازم نه بدان خاطر است که اهمیت قتل داریوش بیش از پروانه است و نه حتی به این خاطر که پروانه، پروانه وار به خاطر او سوخت یا زنی دور ازسیاست و اجتماع بود.

شاید به این سبب باشد که اگر همسر داریوش فروهر نبود کشته نمی شد چندان که مرد را با 12 ضربه کارد از پا درآوردند و زن را با 24 ضربه.

کجا؟ در خانه شان و در شامگاه 30 آبان 1377 و اگر در اول آذر یاد می شود بدان سبب است که خبر در اول آذر اعلام شد؛ خبری چندان هول ناک که یکی از همسایگان (که با یکی از بستگان سببی نسبت داشت) تاب مشاهده آن صحنه را نیاورد و سکته کرد و جان سپرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12 برش از زندگی داریوش فروهر در سالمرگ او

12 برش از زندگی داریوش فروهر در سالمرگ او