مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 20:502022-11-22سياسي

نیروهای انتظامی حاضر در صحنه، تحت فشار هستند


حجت الاسلام والمسلمین ادیانی گفت: نیروهای انتظامی که در صحنه هستند از چند نظر تحت فشار هستند زیرا از نظر معیشتی مانند همه مردم مشکلاتی را دارند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از شفقنا، تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) با تقدیر از خدمات نیروی انتظامی گفت: جسارت و توهین برخی از عوامل دشمن نباید سبب تضعیف روحیه نیروی انتظامی شود.

آیت الله سید محمد سعیدی در دیدار ادیانی نماینده ولی فقیه در فراجا افزود: توهین و جسارت به این نیرو، علامت این است که نیروی انتظامی در مکتب اهل بیت علیهم السلام پذیرفته شده است و وقتی غبار فتنه برطرف شود حقایق آشکار خواهد شد.

وی اظهار داشت: خداوند در ضمن شرارت ها و آشوب هایی که بندگان ناخلف و منحرف ایجاد می کنند امتحان هایی را برای بندگان صالح قرار داده است.

وی با بیان اینکه امتحان های خدا جدی است و شکلی و صوری نیست، ادامه داد: هر کسی در این امتحانات سرافرازتر بیرون بیاید در نزد خدا مأجور و محبوب است و هم پیش مردم محبوب می شود و این اثبات شده است.

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت افزود: ممکن است بر اثر غبارآلود شدن فضا توسط دشمن جسارت هایی از طرف برخی به نیروهای الهی صورت بگیرد ولی وقتی این غبار برطرف شود حقایق معلوم می شود و افرادی که در این هجمه ها توانستند خودشان را حفظ کنند و پای نظام بمانند سرافراز خواه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروهای انتظامی حاضر در صحنه، تحت فشار هستند

نیروهای انتظامی حاضر در صحنه، تحت فشار هستند