مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 19:552022-11-22اقتصادي

کارگروهی برای توسعه مناطق حاشیه ای و کم برخوردار خوزستان فعال شود


استاندار خوزستان بر فعال سازی کارگروه در راستای توسعه مناطق حاشیه ای و کم برخوردار تاکید کرد و گفت: توسعه در خوزستان باید همه جانبه باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، صادق خلیلیان عصر امروز سه شنبه در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان خوزستان، به میزان پیشرفت طرح های توسعه ای مرتبط با شهرستان اندیکا اشاره کرد و افزود: برخی از طرح های توسعه ای خوزستان مصوب و اجرایی شدند و برخی دیگر در شرف اجرا هستند؛ موانع اجرای سایر طرح های باقی مانده نیز باید احصا شود.

وی با تاکید بر ضرورت ترسیم برنامه جامع توسعه متوازن در خوزستان بیان کرد: توجه به مناطق کمتر توسعه یافته در این استان اهمیت ویژه ای دارد؛ بنابراین باید برنامه جامعی صورت گیرد تا توسعه متوازن را در استان داشته باشیم و مشکلات مناطق مختلف احصا و مطالبات مردمی محقق شود.

استاندار خوزستان با اشاره به خدمات ارائه شده از سوی دولت سیزدهم عنوان کرد: دولت سیزدهم از زمان ورود تلاش های بسیاری داشته و در یکسال اخیر خدمات بسیار خوبی ارائه شده است.

خلیلیان بر فعال سازی کارگروه در راستای توسعه مناطق حاشیه ای و کم برخوردار تاکید کرد و گفت: توسعه در خوزستان باید همه جانبه باشد؛ لذا توجه به مناطق حاشیه ای و کمتر برخوردار ضروری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگروهی برای توسعه مناطق حاشیه ای و کم برخوردار خوزستان فعال شود

کارگروهی برای توسعه مناطق حاشیه ای و کم برخوردار خوزستان فعال شود