مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 19:452022-11-22سياسي

یک سوم مصوبات سفر اول رییس جمهور در حوزه بهبود راه ها بود


یک سوم مصوبات سفر اول رییس جمهور به خراسان جنوبی در زمینه راه، جاده و احداث باند دوم بوده است.

- ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی گفت: یک سوم مصوبات سفر اول رییس جمهور به خراسان جنوبی در زمینه راه، جاده و احداث باند دوم بوده است.

جواد قناعت، عصر امروز سه شنبه یکم آذر در نشست ستاد راهبری تصادفات استان که با حضور رییس پلیس راه راهور فراجا برگزار شد، اظهار کرد: باید موضوعات مختلفی از ایمنی خودرو تا فرهنگ سازی را پیگیری کنیم تا شاهد کاهش تلفات جاده ای بابت تصادفات باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه ستاد راهبری تصادفات خراسان جنوبی اظهار کرد: ایجاد یک سفر امن از نظر مسائل ترافیکی یک عزم همه جانبه را می طلبد، افزود: هدف گذاری ما بر این است که هر سال 10 درصد از فوتی های ناشی از تصادفات کاهش یابد.

قناعت با بیان اینکه آمار تصادفات و فوتی های ناشی از آن علی رغم تمهیدات اندیشیده شده در حوزه دو بانده شدن راه ها در خراسان جنوبی نگران کننده است، تصریح کرد: این سوال را از خود بپرسیم چرا گاهی حتی در مسیرهایی که دوربین نصب شده و جاده تا حدی ایمن است باز هم تصادفات دلخراش داریم.

استاندار خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه این سوالات ما را به اهمیت فرهنگ سازی در بحث ترافیک می رساند، گفت: سرعت رانندگی در خراسان جنوبی 10 کیلومتر از متوسط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک سوم مصوبات سفر اول رییس جمهور در حوزه بهبود راه ها بود

یک سوم مصوبات سفر اول رییس جمهور در حوزه بهبود راه ها بود