مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 19:402022-11-22سياسي

600 هزار البرزی درگیر اختلافات ملکی هستند


اگر برای هر پرونده 2 نفر طرف دعاوی در نظر بگیریم بیش از 150 هزار نفر و اگر جمعیت خانواده ها را لحاظ کنیم رقمی بیش از 600 هزار نفر در این استان درگیر اختلافات ملکی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، حسین فاضلی هریکندی، رییس کل دادگستری استان البرز، روز سه شنبه در همایش صدور پروانه تخصصی مشاوران املاک استان البرز که درتالار شهیدان نژاد فلاح کرج برگزار شد، گفت: اگر برای هر پرونده 2 نفر طرف دعاوی در نظر بگیریم بیش از 150 هزار نفر و اگر جمعیت خانواده ها را لحاظ کنیم رقمی بیش از 600 هزار نفر در این استان درگیر اختلافات ملکی هستند.

رییس کل دادگستری البرز افزود: در 6 ماهه نخست امسال حدود هشت هزار و 787 پرونده در حوزه ملک در مراجع قضایی در استان البرز به ثبت رسیده است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل حدود 18 درصد افزایش ثبت پرونده های ملکی را در استان داشته ایم.

فاضلی هریکندی گفت: بیشتر دعاوی الزام به سند رسمی مربوط به اموال غیر منقول در بنگاه های مشاوران املاک استان البرز است؛ میانگین ورودی ماهانه به ازای هر 100 هزار نفر جمعیت البرز 19 فقره پرونده الزام به تنظیم سند در سال گذشته داشتیم که در این بخش البرز رتبه سوم کشوری را به خود اختصاص داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

600 هزار البرزی درگیر اختلافات ملکی هستند

600 هزار البرزی درگیر اختلافات ملکی هستند