مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 19:152022-11-22اقتصادي

سه ابر چالش امروز کشور و راهکارهای اصلاحی آن


نماینده کرج، فردیس و اشتهارد، زمین، بانک و سبک زندگی را سه ابر چالش کشور دانست و گفت: بانک ها مهمترین بازیگر در حوزه زمین و بانک هستند.

- ایسنا/البرز نماینده کرج، فردیس و اشتهارد، زمین، بانک و سبک زندگی را سه ابر چالش کشور دانست و گفت: بانک ها مهمترین بازیگر در حوزه زمین و بانک هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی عسگری با حضور در برنامه ثریا به تشریح این سه مساله پرداخت که در ادامه آمده است.

ما سه ابر چالش در کشور داریم بحث زمین، بانک و سبک زندگی که می خواهیم ارتباط آنها را با مؤلفه مسکن بررسی کنیم؛ ما در موضوع زمین با پدیده ای مواجه ایم به عنوان احتکار زمین، یعنی کشوری هستیم که به لحاظ وسعت سرزمین جزو کشورهای پهناور محسوب می شویم ولی این امکان را در اختیار مردم قرار نمی دهیم و آنرا حبس و محصور و محدود کرده ایم، عمده ی زمین های کشور دست دولت است و دست یک طبقه خاص و ثروتمند و یک مافیایی شکل گرفته است در حوزه زمین و ملک.

موضوع زمین در همه ابعاد اقتصاد ما تاثیر دارد از جمله در تولید ما اعم از صنعت، دامداری و کشاورزی.

بانک ها مهمترین بازیگر در حوزه زمین و مسکن از طرف دیگر بانک ها مهم ترین بازیگر در حوزه زمین و مسکن هستند؛ نه فقط تسهیلات نمی دهند بلکه خودشان در واقع با هدایت منابع مردم و سپرده های مردم به حوزه زمین، ملک و مسکن، باعث تورم می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه ابر چالش امروز کشور و راهکارهای اصلاحی آن

سه ابر چالش امروز کشور و راهکارهای اصلاحی آن