مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 19:152022-11-22سياسي

بسیج الگوی اخلاقی و دینی برای نسل جدید است


نماینده ولی فقیه در استان قزوین با بیان اینکه بسیج به معنای الگوسازی دینی در حاکمیت اسلامی است گفت: بسیج الگوی اخلاقی و دینی برای نسل جدید است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله عبدالکریم عابدینی در دیدار سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده و جمعی از معاونان سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، با بیان اینکه بسیج به معنای الگوسازی دینی در حاکمیت اسلامی است، اظهار کرد: بسیج الگوی اخلاقی، دینی، صداقت، شجاعت و الگوی ساخته شده در محیط ایمانی برای نسل جدید است.

وی تصریح کرد: بسیجیان مصداق والذین هم علی صلوتهم یحافظون یعنی آنان که نماز خود را به وقت و شرایط و حضور قلب محافظت کنند هستند؛ یک نفر نماز می خواند و یک نفر نماز را اقامه می کند، این ها با هم تفاوت دارند، قرآن می گوید برخی ها هم هستند که محافظان نماز هستند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین تأکید کرد: ما هشت سال دفاع مقدس و ده ها توطئه، نیرنگ و فتنه را پشت سر گذاشته و فتنه گران را به ذلت نشانده ایم، این مسیر که در مسیر حفظ امنیت و آرامش برای مردم قرار دارد، به معنای اقامه نماز است.

وی تصریح کرد: بسیج مصداق واقعی و جاهدوا فی الله حق جهاده یعنی (در راه خدا جهاد کنید، و حقّ جهادش را ادا نمایید!) است، ما یک عمری این را در بسیجیان مشاهده کرده ایم، بسیجی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج الگوی اخلاقی و دینی برای نسل جدید است

بسیج الگوی اخلاقی و دینی برای نسل جدید است