مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 19:102022-11-22بين الملل

حملات هوایی اسراییل، ترکیه و روسیه از عصری جدید در جنگ سوریه خبر می دهند


«مردم شمال سوریه با صدای غرش جنگنده هایی که بر فراز آسمانشان گذر می کنند، می فهمند که آن جنگنده از کجا بلند شده و آیا جانشان در خطر است یا نه؛ - مردم شمال سوریه با صدای غرش جنگنده هایی که بر فراز آسمانشان گذر می کنند، می فهمند که آن جنگنده از کجا بلند شده و آیا جانشان در خطر است یا نه؛ اما از ابتدای این هفته، آسمان سوریه میزبان پرنده هایی از 3 جبهه مختلف بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه گاردین در مطلبی به حملات اخیر ترکیه، روسیه و اسراییل در سوریه پرداخته است: مردم شمال سوریه به غرش جنگنده هایی که بر فراز این دشت ها گذر می کنند عادت دارند، آن ها حتی با شنیدن صدای موتور جنگنده، تشخیص می دهند که از کجا آمده است و آیا باید پناه بگیرند یا نه! اما این افراد در روزهای گذشته کار سختی داشته اند؛ جنگنده های سه جبهه مختلف به آسمان سوریه هجوم آورده و از سواحل مدیترانه تا بیابان های شرق این کشور را هدف قرار دادند.

جنگنده های اسراییل، ترکیه و روسیه در روزهای اخیر در سوریه عملیات انجام داده و یادآوری کردند که این جنگ 11 ساله، هنوز مناقشه ای است که احتمال تشدید آن در دست کم سه جبهه وجود دارد.

اما همزمان با اینکه توجه جهانی بر تشدید درگیری ها در اوکراین متمرکز شده، جنگ ناتمام سوریه کام این منطقه آتش خیز را هر روز تلخ تر از قبل می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حملات هوایی اسراییل، ترکیه و روسیه از عصری جدید در جنگ سوریه خبر می دهند

حملات هوایی اسراییل، ترکیه و روسیه از عصری جدید در جنگ سوریه خبر می دهند