مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 19:052022-11-22سياسي

قوانین حوزه زنان و خانواده نیازمند اصلاح است


معاون رییس جمهور در امور زنان با بیان اینکه قوانین حوزه زنان و خانواده نیازمند اصلاح و تنقیح است گفت: شرایط فعلی و مطالبات جامعه ایجاب می کند نسبت به حوزه زنان و دختران دقیق تر رفتار کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، انسیه خزعلی در اولین جلسه عمومی کارگروه زنان و خانواده برنامه هفتم توسعه افزود: پراکندگی قوانین حوزه زنان باعث می شود بیشترین آسیب در حوزه اجرا به این جامعه هدف وارد شود.

وی ادامه داد: تجمیع و تدوین قانون جامع حوزه زنان در حقیقت رویکردی است که نظام حقوقی حوزه زن و خانواده را اصلاح و تنقیح خواهد کرد.

وی با بیان اینکه در مجموع مسائل زیادی از جامعه در حوزه زنان و خانواده احصا شده است، اظهار داشت: ازدواج و طلاق، کرامت زن، آموزش و اشتغال، زنان سرپرست خانوار، بهداشت و سلامت، اوقات فراغت، فضای مجازی، پیشگیری از آسیب ها، ارتقای ساختار خانواده، موضوع جوانی جمعیت، کودک و محیط زیست از جمله موارد مهمی بود که در این زمینه رصد و شناسایی شد.

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری تصریح کرد: در مساله خانواده در برنامه هفتم با نکات مهمی روبه رو هستیم و این امر یکی از چهار محور اصلی است که در سند تحول ویژه دیده شده و حوزه زنان و خانواده با هدف ارتقای این نهاد و پایداری آن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قوانین حوزه زنان و خانواده نیازمند اصلاح است

قوانین حوزه زنان و خانواده نیازمند اصلاح است