مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 18:052022-11-22اجتماعي

بیش از 120 هزار نفر از خراسان رضوی در نوبت حج تمتع قرار دارند


مدیر روابط عمومی حج و زیارت خراسان رضوی گفت: هم اکنون 120 هزار و 233 هزار نفر از خراسان رضوی برای تشرف به حج تمتع پیش رو ثبت نام کرده اند و در نوبت اعزام قرار گرفته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، عباس خداشناس مدیر روابط عمومی حج و زیارت استان خراسان رضوی اظهار کرد:  هم اکنون 120 هزار و 233 هزار نفر از خراسان رضوی برای تشرف به حج تمتع پیش رو ثبت نام کرده اند که از این تعداد، 55 هزار و 668 نفر مرد و بقیه زن هستند.

وی با بیان این که از این تعداد متقاضی 77 هزار و 233 نفر از مشهد هستند تصریح کرد: هم اکنون بیش از یک میلیون و 100 هزار نفر متقاضی از سراسر کشور برای حج تمتع ثبت نام کرده اند و در نوبت اعزام قرار دارند که حدود 11 درصد آنها مربوط به خراسان رضوی است.

مدیر روابط عمومی حج و زیارت استان خراسان رضوی به روزرسانی و تکمیل اطلاعات ودیعه گذاران حج تمتع، به منظور برآورد دقیق تر سازمان حج و زیارت نسبت به میزان متقاضیان حج در کشور و تخصیص سهمیه اعزام حج استان و شهر محل سکونت زائران را ضروری برشمرد.

خداشناس با تاکید بر ضرورت تکمیل اطلاعات حج تمتع امسال توسط ودیعه گذاران افزود: با توجه به این که ممکن است تلفن و آدرس متقاضیان تغییر یابد از این رو نیاز است همه دارندگان فیش های حج تمتع، اطلاعات خود از جمله شماره تلفن خود و همراهشان و آدرس محل سکون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 120 هزار نفر از خراسان رضوی در نوبت حج تمتع قرار دارند

بیش از 120 هزار نفر از خراسان رضوی در نوبت حج تمتع قرار دارند