مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 17:522022-11-22اقتصادي

تخفیف 50 درصدی هزینه صدور و تمدید پروانه کسب صنوف در اردبیل


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: به مناسبت هفته بسیج، هزینه صدور و یا تمدید پروانه کسب صنوف 50 درصد کاهش می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، رامین صادقی عصر امروز در جلسه کمیسیون نظارت مرکز استان اظهار کرد: تخفیف 50 درصدی هزینه تمدید و یا صدور پروانه کسب کلیه در نظر گرفته شده است.

وی افزود: با همراهی اعضای کمیسیون نظارت مرکز استان، این تخفیف برای عموم شهروندان که متقاضی صدور پروانه کسب و درخواست تمدید اعتبار آن هستند، برنامه ریزی شده که از یکم تا سی ام آذرماه به مدت یک ماه اعمال خواهد شد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل بیان کرد: شهروندان می توانند با مراجعه به اتحادیه صنفی مربوطه از این تخفیف بهره مند شوند.

                              صادقی با اشاره به جایگاه اصناف در تصمیم گیری ها و تقویت بیش از پیش این جایگاه تصریح کرد: در راستای ارائه خدمات بیشتر و بهینه به واحدهای صنفی، باید ساماندهی و قانونمندی واحدهای صنفی، سرلوحه کار اتحادیه ها و اتاق اصناف استان قرار گیرد.

در ادامه جلسه، گزارش اتاق اصناف مرکز استان در خصوص اعلام برنامه های اجرایی جهت کنترل و کاهش آمار فاقدین پروانه کسب و مهلت منقضی و همچنین وضعیت 20 درصد پرداختی اتحادیه های صنفی به اتاق اصناف، گزارش روند برگزاری انتخابات هیات مد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخفیف 50 درصدی هزینه صدور و تمدید پروانه کسب صنوف در اردبیل

تخفیف 50 درصدی هزینه صدور و تمدید پروانه کسب صنوف در اردبیل