مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 17:452022-11-22فرهنگي

پایان سی ودومین جشنواره تئاتر این سیستان و بلوچستان


سی ودومین جشنواره تئاتر این استان سیستان و بلوچستان ، با معرفی برگزیدگان در زاهدان بکار خود پایان داد.

- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: سی ودومین جشنواره تئاترسیستان وبلوچستان با داوری مالک سراج، فرشته انصاری ومجتبی رضایی به کار خود پایان داد.

علی سرگزی ادامه داد: هیات داوران جشنواره در بخش بروشور جایزه این بخش به ارسلان اکبری برای نمایش کوتوله ها و در بخش نور جایزه این بخش به نمایش گاومردبه طرح به حسین برازنده اهدا شد.

وی ادامه داد: همچنین در بخش موسیقی هیات داوران جایزه این بخش را به گروه نمایش مردمان مرد اهدا کرد و از طراحان صحنه نمایش های آدولف هیتلر (مهرداد درگی) وزندگی سگ مرده ( ریحانه خوش فرمان ومرتضی مودی) تقدیر شد.

وی با بیان اینکه هنر نمایش در سیستان و بلوچستان جایگاه ویژه ای دارد، افزود: با توجه به حضور دو فرهنگ بسیار غنی و کهن در این خطه از ایران عزیز هنرمندان تئاتر با الهام از داستان ها، حماسه ها، ضرب المثل ها و موسیقی بلوچی و سیستانی آثار بسیار پر محتوا، ارزشمند و زیبایی را خلق کرده اند که در جشنواره های مختلف درخشیدند.

سرگزی افزود: رتبه سوم ولوح تقدیر طراح صحنه نمایش به حسین گوهری، رتبه دوم ولوح تقدیر به طراح صحنه نمایش گاومرد به سعید کیخایی تنها اهدا شد و هیات داوران جشنواره کسی را حائ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان سی ودومین جشنواره تئاتر این سیستان و بلوچستان

پایان سی ودومین جشنواره تئاتر این سیستان و بلوچستان