مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 17:002022-11-22اقتصادي

جاده های خراسان جنوبی از ضعف زیر ساختی رنج می برند


متأسفانه ما در خراسان جنوبی ضعف های جدی و شدید در بحث زیرساخت های جاده ای داریم و حتی گاهی راه ها و جاده های اصلی کیفیت بالایی ندارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جواد قناعت عصر سه شنبه در ستاد راهبری تصادفات خراسان جنوبی اظهار کرد: ایجاد یک سفر امن از نظر مسائل ترافیکی یک عزم همه جانبه را می طلبد.

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: باید موضوعات مختلفی از ایمنی خودرو تا فرهنگ سازی را پیگیری کنیم تا شاهد کاهش تلفات جاده ای بابت تصادفات باشیم.

هدف گذاری کاهش ده درصدی فوتی ها در هر سال قناعت گفت: هدف گذاری ما بر این است که هر سال ده درصد از فوتی های ناشی از تصادفات کاهش یابد.

وی ادامه داد: آمار تصادفات و فوتی های ناشی از آن علی رغم تمهیدات اندیشیده شده در حوزه دو بانده شدن راه ها و … در خراسان جنوبی نگران کننده است.

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: باید این سوال را از خود بپرسیم چرا گاهی حتی در مسیرهایی که دوربین نصب شده و جاده تا حدی ایمن است باز هم تصادفات دلخراش داریم.

قناعت با تأکید بر اینکه این سوالات ما را به اهمیت فرهنگ سازی در بحث ترافیک می رساند، گفت: سرعت رانندگی در خراسان جنوبی ده کیلومتر از متوسط کشوری بیشتر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاده های خراسان جنوبی از ضعف زیر ساختی رنج می برند

جاده های خراسان جنوبی از ضعف زیر ساختی رنج می برند