مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 16:472022-11-22اقتصادي

واگذاری انشعاب آب دائم منوط به ارائه تأییدیه نظام مهندسی شد


در مراسمی با حضور عبدالحمید حمزه پور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان و محمدرضا عظیمی رییس سازمان نظام مهندسی و ساختمان استان، تفاهم نامه همکاری با هدف استاندارد سازی تاسیسات آب و فاضلاب ساختمان ها به امضا رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، عبدالحمید حمزه پور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان عصر امروز در این مراسم با بیان اینکه رعایت دستورالعمل ها و استانداردها در اجرای تاسیسات آب و فاضلاب ضروری است، افزود: تمامی افرادی که از امروز اقدام به اخذ پروانه ساخت می کنند باید نسبت به تشکیل پرونده آب و فاضلاب ساختمان در سازمان نظام مهندسی ساختمان و تعیین بازرس آبفا اقدام کنند.

به گفته وی، این الزام شامل متقاضیان انشعاب آب و فاضلاب اعم از مسکونی و غیر مسکونی در شهر بندرعباس بوده  و افراد بایستی تاییدیه بهره برداری از تاسیسات بهداشتی صادره از سازمان نظام مهندسی ساختمان استان را به شرکت آب و فاضلاب ارائه کنند.

حمزه پور تصریح کرد: وصل انشعاب آب دائم توسط شرکت آب و فاضلاب نیز منوط به ارائه تاییدیه از طرف نظام مهندسی ساختمان استان است.

مدیرعامل آبفا گفت: اجرای تاسیسات داخلی بایستی توسط مجریان ذیصلاح دارای کارت مهارت فنی و حرفه ای و گواهینامه تایید کمیسیون تخصصی صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری انشعاب آب دائم منوط به ارائه تأییدیه نظام مهندسی شد

واگذاری انشعاب آب دائم منوط به ارائه تأییدیه نظام مهندسی شد