مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 16:302022-11-22سياسي

توهین های دشمنان نباید موجب تضعیف روحیه نیروی انتظامی شود


امام جمعه قم خطاب به نیروهای انتظامی گفت:از جسارت و توهین عده ای که پیرو دشمن هستند نگران نباشید زیرا توهین و جسارت به شما در مسیر ولایت، علامت آن است که در مکتب اهل بیت(ع) پذیرفته هستید.

- قم-امام جمعه قم خطاب به نیروهای انتظامی گفت:از جسارت و توهین عده ای که پیرو دشمن هستند نگران نباشید زیرا توهین و جسارت به شما در مسیر ولایت، علامت آن است که در مکتب اهل بیت(ع) پذیرفته هستید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله سید محمد سعیدی در دیدار حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی نماینده ولی فقیه در فراجا که در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، اظهار کرد: خداوند در ضمن شرارت ها و آشوب هایی که بندگان ناخلف و منحرف ایجاد می کنند امتحان هایی را برای بندگان صالح قرار داده است.

وی با بیان اینکه امتحان های خدا جدی است و شکلی و صوری نیست، ادامه داد: هر کسی در این امتحانات سرافرازتر بیرون بیاید نزد خدا مأجور و محبوب است و پیش مردم هم محبوب می شود و این اثبات شده است.

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت افزود: ممکن است بر اثر غبارآلود شدن فضا توسط دشمن جسارت هایی از طرف برخی به نیروهای انتظامی صورت گیرد ولی وقتی این غبار برطرف شود حقایق معلوم می شود و افرادی که در این هجمه ها توانستند خودشان را حفظ کنند و پای نظام بمانند سرافراز خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توهین های دشمنان نباید موجب تضعیف روحیه نیروی انتظامی شود

توهین های دشمنان نباید موجب تضعیف روحیه نیروی انتظامی شود