مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 15:452022-11-22فرهنگي

«اسپیلبرگ» خرس طلای افتخاری برلین را می گیرد


«استیون اسپیلبرگ» در هفتاد و سومین جشنواره بین المللی فیلم برلین با دریافت جایزه افتخاری خرس طلایی جشنواره، برای یک عمر دستاورد افتخاری، تقدیر می شود.

- استیون اسپیلبرگ در هفتاد و سومین جشنواره بین المللی فیلم برلین با دریافت جایزه افتخاری خرس طلایی جشنواره، برای یک عمر دستاورد افتخاری، تقدیر می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ورایتی، جدیدترین فیلم اسپیلبرگ با عنوان فبلمنز که نگاهی به زندگی و به بزرگ شدن او به عنوان یک نوجوان شیفته سینما در آریزونا و کالیفرنیای شمالی دارد،نیز در جشنواره برلین به نمایش گذاشته می شود که هفتاد و سومین دوره آن از 16 تا 26 فوریه 2023 (27 بهمن تا 7 اسفند) در آلمان برگزار می شود.

ماریت ریسنبیک و کارلو شاتریان مدیران برلیناله در بیانیه ای اعلام کردند: استیون اسپیلبرگ با حرفه ای باورنکردنی، نه تنها نسل های مخاطبان را در سراسر جهان مسحور کرد، بلکه معنای جدیدی به سینما به عنوان کارخانه رویاها بخشیده است.

چه در دنیای جادوی و ابدی نوجوانان و چه در واقعیتی که تاریخ برای همیشه حک کرده است، فیلم های او ما را به سطحی متفاوت می برد، جایی که صفحه نمایش بزرگ به سطح کافی برای تحقق احساسات مان تبدیل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«اسپیلبرگ» خرس طلای افتخاری برلین را می گیرد

«اسپیلبرگ» خرس طلای افتخاری برلین را می گیرد