مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 15:302022-11-22اقتصادي

لزوم پرداخت حق نیم درصدی کتابخانه ها از درآمدهای شهرداری ها


استاندار سمنان بر لزوم پرداخت حق نیم درصدی کتابخانه ها از درآمدهای شهرداری ها تاکید کرد و گفت: نیم درصد حق کتابخانه های عمومی از محل درآمد شهرداری ها حق مردم بوده و در قانون تعریف شده است.

- ایسنا/سمنان استاندار سمنان بر لزوم پرداخت حق نیم درصدی کتابخانه ها از درآمدهای شهرداری ها تاکید کرد و گفت: نیم درصد حق کتابخانه های عمومی از محل درآمد شهرداری ها حق مردم بوده و در قانون تعریف شده است.

سید محمد رضا هاشمی یکم آذرماه در آیین روز کتاب ، کتابخوانی در محل سالن اجتماعات کتابخانه عمومی استان با اشاره حضور 150 کتابدار در استان اظهار کرد: 56 کتابخانه عمومی، متعلق به نهاد کتابخانه های عمومی در سطح استان فعالیت دارند.

وی گفت: در برنامه روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار که هفته گذشته با حضور رییس جمهور در تهران برگزار شد، علاوه بر انتخاب دو کتابدار برتر ملی از استان، انجمن کتابخانه های عمومی استان نیز بعنوان انجمن برتر کشور معرفی شد.

هاشمی با تاکید بر اینکه ، مطالعه و کتابخوانی برای سبد زندگی یک ضرورت است ، عنوان کرد: افزایش دانایی مردم همواره در استان سمنان مورد توجه بوده و خوشبختانه امسال سمنان، امسال به عنوان شهر خلاق کتاب معرفی شده و امیدواریم در سال آینده نیز این شهر بعنوان پایتخت کتاب کشور معرفی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم پرداخت حق نیم درصدی کتابخانه ها از درآمدهای شهرداری ها

لزوم پرداخت حق نیم درصدی کتابخانه ها از درآمدهای شهرداری ها