مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 15:252022-11-22اقتصادي

خبری خوب برای پرستاران/ کرونا تمام شد؟


وزیر بهداشت در مورد اجرای طرح پزشک خانواده در کشور نیز تاکید کرد که زیرساخت های پزشک خانواده در کشور ایجاد شده و برای اجرای بهتر آن نیازمند اعتباری بالغ بر 35 هزار میلیارد تومان هستیم.

- عین اللهی با اشاره به دستاوردهای ایران در تولید واکسن خاطرنشان کرد که ایران اکنون نه تنها نیازهای داخلی خود در امر واکسن کرونا را تامین کرده، بلکه به یک کشور صادرکننده واکسن کرونا تبدیل شده است و تاکنون این واکسن ها را به ونزوئلا و برخی از کشورهای آفریقایی صادر شده است.

  وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران یکی از کشورهای موفق در مهار کرونا است، تصریح کرد: حدود 2 ماه است که آمار مبتلایان کرونا به شدت کاهش یافته و آمار مرگ و میر ناشی از کرونا نیز به زیر 10 نفر در روز رسیده در حالی که آمار فوتی های کرونا در برخی از کشورهای اروپایی همچنان بالای 100 نفر است.

  وزیر بهداشت گفت: کرونا هنوز تمام نشده است و باید مراقبت ها و پروتکل ها همچنان رعایت شود و تاکید ما این است که باید واکسن کرونا سالی یکبار حتما تزریق شود.

  عین اللهی درباره شیوع آنفولانزا در کشور نیز گفت: از سال 98 به بعد آنفولانزا در ایران به دلیل استفاده حداکثری از ماسک و تعطیلی مراکز آموزشی، در کشور وجود نداشت و امسال مجددا شیوع یافت و بهترین زمان تزریق واکسن نیز شهریورماه و مهرماه بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبری خوب برای پرستاران/ کرونا تمام شد؟

خبری خوب برای پرستاران/ کرونا تمام شد؟