مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 15:002022-11-22سياسي

اجرای 10 هزار طرح آبرسانی در روستاهای کشور


معاون مهندسی شرکت توسعه آب و فاضلاب کشور از اجرای 10 هزار طرح آبرسانی در روستاهای کشور با مشارکت قرارگاه امام حسن (ع) و بخشی نیز از محل اعتبارات دولتی خبر داد.

- قم- معاون مهندسی شرکت توسعه آب و فاضلاب کشور از اجرای 10 هزار طرح آبرسانی در روستاهای کشور با مشارکت قرارگاه امام حسن (ع) و بخشی نیز از محل اعتبارات دولتی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجید آقازاده ظهر سه شنبه در چهارمین کنگره علوم و مهندسی آب و فاضلاب ایران که در دانشگاه قم برگزار شد، با بیان اینکه امروز دنیا با کمبود ذخایر آبی مواجه است اظهار داشت: در دهه های اخیر موضوع آب از جمله دغدغه های اصلی و مورد توجه در جهان بوده که این مقوله ابعاد مختلفی همانند محیط زیستی، امنیتی و سیاسی دارد.

معاون مهندسی شرکت توسعه آب و فاضلاب کشور بیان داشت: هم اکنون میزان ذخایر آبی از تقاضا و نیازهای موجود کمتر است که همین امر با توجه به ادامه خشکسالی ها از جمله چالش های اساسی شهرهای مختلف در کشور به شمار می رود.

وی ادامه داد: از روش های مدیریتی مطلوب در حوزه آب و فاضلاب باید بهره برد و روش های نادرست را کنار گذاشت.

آقازاده گفت: استفاده کنندگان آب در کشور ما می بایست در زمینه مصرف بهینه آب توجه لازم را داشته باشند و سیاست ها در این حوزه باید به سمت مشارکت دادن شهروندان در مدیریت این بخش مع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 10 هزار طرح آبرسانی در روستاهای کشور

اجرای 10 هزار طرح آبرسانی در روستاهای کشور