مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 14:452022-11-22سياسي

نشست نقد و بررسی کتاب «قلعه حیوانات» در دانشگاه خوارزمی برگزار می شود


به همت معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی البرز اولین نشست از سلسله نشست های نقد و بررسی کتاب با عنوان «قلعه حیوانات» با حضور دکتر یحیی قائدی دانشیارگروه آموزشی فلسفه تعلیم و تربیت دانشکده روانشناسی دانشگاه خوارزمی در این دانشگاه برگزار می شود.

- نشست نقد و بررسی کتاب قلعه حیوانات در دانشگاه خوارزمی برگزار می شود ایسنا/البرز به همت معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی البرز اولین نشست از سلسله نشست های نقد و بررسی کتاب با عنوان قلعه حیوانات با حضور دکتر یحیی قائدی دانشیارگروه آموزشی فلسفه تعلیم و تربیت دانشکده روانشناسی دانشگاه خوارزمی در این دانشگاه برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سعید قاسمی جیردهی، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی واحد البرز گفت: چهارمین دوره طرح ملی فصل سخن سلسله نشست­های نقد و بررسی کتاب های حوزه علوم انسانی از سوی سازمان انتشارات و با همکاری معاونت های فرهنگی استان های کشور در حال برگزاری است.

وی افزود: اولین نشست از سلسله نشست های فصل سخن از سوی معاونت فرهنگی البرز با موضوع نقد کتاب قلعه حیوانات برگزار می شود.

قاسمی جیردهی یادآور شد: کمک به ترویج فرهنگ کتاب­خوانی در دانشگاه های کشور، کمک به تولید دانش و ترویج گفتمان علم و آشنایی با دیدگاه­های صاحب نظران حوزه کتاب و نشر از جمله اهداف برگزاری این سلسله نشست ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست نقد و بررسی کتاب «قلعه حیوانات» در دانشگاه خوارزمی برگزار می شود

نشست نقد و بررسی کتاب «قلعه حیوانات» در دانشگاه خوارزمی برگزار می شود