مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 14:272022-11-22سياسي

امام نام آنها را «بسیجی» نهاد/ «مهرورزی» است رسم و پیشه اش به وطن...


خبرگزاری فارس-همدان، علی پنبه ای: نیمه های شب در قم وقتی کوبه در خانه روحانی شجاعی که حرف های جدیدی می زد، نواخته شد؛ مأموران ساواک با غرور طاغوتی خود سراغ یاران آن سید را گرفتند و پاسخی شنیدند که خنده های مستانه سر دادند، اما نمی دانستند که یاران در گهواره خمینی چه حماسه هایی آفریدند و چه ناممکن هایی را که ممکن کردند.

یاران در گهواره خمینی 15 سال پس از آن شب حماسه ای رقم زدند که هیچ کس در دنیا گمان نمی کرد به چشمان خود این اتفاق را ببینند؛ امام نام آنها را بسیجی نهاد.

بسیجی هایی که چشم بر لبان مولایشان داشتند تا هر کلامی که برون آمد را بدون فوت وقت به آوردگاه عمل آورند.

مگر نبود فرمان تاریخی شکست بسیج بود که در میادین مختلف از جمله هشت سال دفاع مقدس جانانه و شجاعانه ایستاد و نقش خود را ایفا کرد.

در میان آب های خروشان اروند، ریگ زارهای شلمچه و جزیره مجنون، این غیرت بسیجیان بود که بر گلوله و توپ و تانک و خورشیدی فائق آمد و تصویری در جهان به ثبت رساند که غرب با آن غرور امپریالیستی خود به چشم می دید و به دل باور نمی کرد.

هرچند همان زمان که طوفان طبس، شیطان بزرگ را ناکام کرد، آنها که مدعی عقل و علم بودند باید این حقیقت را درمیافتند که دستانی در پشت این مرز و بوم است که با حساب و کتاب های آنها همخوانی ندارد؛ اما ترجیح دادند آنچه را که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام نام آنها را «بسیجی» نهاد/ «مهرورزی» است رسم و پیشه اش به وطن...

امام نام آنها را «بسیجی» نهاد/ «مهرورزی» است رسم و پیشه اش به وطن...