مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 14:252022-11-22فرهنگي

«جدایی» و غم انگیزترین فیلم های سینما


از عشق های نافرجام و روایت هایی از جنگ، مرگ و بقا تا داستان های غم انگیز خانوادگی و تراژدی ها همواره نقشی اساسی در دوست داشتنی ترین فیلم های سینمایی ایفا کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ایندی وایر، تایتانیک ، ستاره ای متولد شده است ، مهتاب ، کوهستان بروکبک ، انیمیشن بالا و عناوین بی شماری دیگری از آثار سینمایی زوج ها را چنان باورپذیر به تصویر کشیده اند که وصال های شادی بخش و جدایی های دردناک شان، شباهت های زیادی به زندگی های واقعی داشته است.

داستان های حماسی جنگ و بقا نیز به طور مشابهی غم و فقدان همه گیر را به مخاطب القا می کند، همانند فیلم های اسب جنگی ، به سوی خانه: سفر باورنکردنی درخشش ابدی یک ذهن پاک و من به پایان دادن به این اوضاع فکر می کنم و .

در مقیاس کوچک تر، تراژدی های خانوادگی الهام بخش پرتره های دقیق از ناتوانی جامعه در حمایت کافی از انسان های دردمند ارائه می دهد، مثل فیلم هنوز آلیس که به بررسی تنهایی حیرت انگیز زنی میانسال می پردازد که به بیماری آلزایمر تسلیم می شود یا تکه های یک زن که پرتره ای با جزییات بسیار عالی از مادر جوانی است که برای از دست دادن دختر تازه متولد شده اش غمگین است.

غم انگیزترین فیلم ها زیبایی های بی شمار زندگی را از منظر رنجی غیر قابل تصور به تصویر می کشند، بسیاری از بهترین فیلم های غم ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«جدایی» و غم انگیزترین فیلم های سینما

«جدایی» و غم انگیزترین فیلم های سینما