مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 14:062022-11-22دانش

آزادی 111 زندانی جرائم غیر عمد یزدی در 8 ماهه امسال


رییس کل دادگستری و رییس هیئت امنای ستاد دیه استان یزد از آزادی تعداد 111 محکوم مالی جرائم غیر عمد در هشت ماهه سال جاری خبر داد.

- غلامعلی دهشیری ضمن اعلام این خبر گفت: علیرغم شرایط سخت معیشتی با مشارکت چشمگیر نیکوکاران دارالعباده و به همت ستاد دیه استان یزد از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد 111 محکوم مالی جرائم غیر عمد از زندانهای استان آزاد و به آغوش گرم خانواده خود بازگشتند.

وی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از مساعدت پر شور نیکوکاران در زمینه کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد، گفت: کمک مردم دارالعباده تنها معطوف به ایام ماه های رمضان ،محرم و صفر نبوده و نیک اندیشان کویر نشین در تمام فصول سال و در مناسبت های مختلف با اهدای مبالغ خرد و کلان خود زمینه آزادی زندانیان جرائم غیر عمد را فراهم مینمایند که این خود گواه مهربانی و ایمان بسیار بالای مردم این خطه و دیار است.

رییس هیئت امنای ستاد دیه استان ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و همیاری اعضای کمیته صلح و سازش ستاد و اعضا شوراهای حل اختلاف مستقر در زندان مرکزی استان در راستای اخذ گذشت رضایت مندانه از شکات افزود: کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد تنها به پرداخت مبالغ از سوی نیکوکاران محدود نگردیده و شکات خود مانند یک خیر عمل نموده و در بسیاری از پرونده ها حتی به کمتر از اصل خواسته رضا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 111 زندانی جرائم غیر عمد یزدی در 8 ماهه امسال

آزادی 111 زندانی جرائم غیر عمد یزدی در 8 ماهه امسال