مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 14:002022-11-22دانش

ارسال بیش از 400 مقاله به همایش علوم و مهندسی آب و فاضلاب کشور


دبیر علمی چهارمین همایش علوم و مهندسی آب و فاضلاب کشور از دریافت 400 مقاله علمی توسط دبیرخانه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، آشفته دبیر علمی چهارمین همایش علوم و مهندسی آب و فاضلاب کشور اظهار کرد: چهارمین کنگره علوم مهندسی و آب و فاضلاب با هدف ایجاد فضایی برای ارائه آخرین دستاوردهای دانش آب و فاضلاب، تجربیات موجود در این بخش، ارتباط صنعت با دانشگاه برای یافتن راه حل های مناسب برای حوزه علوم و مهندسی آب و فاضلاب از اول آذر لغایت سوم آذر ماه در محل دانشگاه قم در حال برگزاری است.

  آشفته عنوان کرد: در گام نخست سعی شد که تمام مسائل اساسی و مهم و موجود در صنعت آب و فاضلاب در قالب 15 محور مورد بررسی قرار بگیرد؛ با محوریت ویژه چالش های تامین آب از دریا و انتقال به فلات مرکزی که از چالش های اساسی مطرح در کشور است که موافقین و مخالفینی را در بردارد.

  وی افزود: بعد از تعیین محورهای کنگره، از متخصصین و اندیشمندان صنعت آب کشور و دانشگاهیان و محققان تقاضا شد تا نتیجه ی تحقیقات و مطالعات خود را برای کنگره ارسال کنند که حاصل این فراخوان، تلاش این عزیزان است.

  دبیر علمی چهارمین همایش علوم و مهندسی آب و فاضلاب کشور اظهار کرد: در مجموع بیش از 400 مقاله از نقاط مختلف به دبیرخانه ارسال شد؛ نزدیک ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال بیش از 400 مقاله به همایش علوم و مهندسی آب و فاضلاب کشور

ارسال بیش از 400 مقاله به همایش علوم و مهندسی آب و فاضلاب کشور