مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 13:352022-11-22ورزشي

حدود 210 پرونده حقوقی برای ورزش خوزستان


مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با بیان اینکه ورزش استان حدود 210 پرونده حقوقی در بخش قضایی دارد، گفت: به دنبال تشکیل شعبه شورای حل اختلاف و قضایی ورزش خوزستان هستیم تا مسائل و مشکلات مربوطه به خانواده ورزش خوزستان در همین شورا حل و فصل شود.

- حمید بنی تمیم در جلسه هم افزایی با هدف ارتقا دانش کمی و کیفی کمیته های انضباطی هیات های ورزشی استان که امروز یکم آذرماه در محل اداره کل ورزش و جوانان خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: در قانون اساسی به عنوان مهم ترین سند حقوقی کشور که به بررسی اساسی ترین امور مملکت ما می پردازد، در فصل سوم آن در کنار تعلیم و تربیت، تربیت بدنی و ورزش نیز گنجانده شده است و این جایگاه و اهمیت ورزش را در کشور و در موضوعات مختلف اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و حتی امنیتی نشان می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا وی ادامه داد: فکر نمی کنم تاکنون چنین جلسه هم افزایی با هدف ارتقاء دانش کمی و کیفی کمیته های انضباطی برای هیات های ورزشی استان تشکیل شده باشد.

ما به دنبال این مهم نیز به دنبال تشکیل شعبه شورای حل اختلاف و قضایی ورزش خوزستان هستیم که امیدوارم مسائل و مشکلات مربوطه به خانواده ورزش خوزستان در همین شورا حل و فصل شود.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با بیان اینکه ورزش استان حدود 210 پرونده حقوقی در بخش قضایی دارد، گفت: از جمله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حدود 210 پرونده حقوقی برای ورزش خوزستان

حدود 210 پرونده حقوقی برای ورزش خوزستان