مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 13:302022-11-22سياسي

اهالی روستای «چم چنگ» از خدمات کتابخانه ای بهره مند شدند


مدیرکل کتابخانه های عمومی چهارمحال و بختیاری از راه اندازی پنجمین پیشخوان خدمات کتابخانه ای استان در روستای چم چنگ خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، همزمان با سی امین هفته کتاب، پنجمین پیشخوان خدمات کتابخانه ای چهارمحال و بختیاری با عنوان پیشخوان خدمات کتابخانه ای رویش در روستای چم چنگ از توابع شهرستان سامان با حضور تعدادی از مسئولان استانی و شهرستانی و جمعی از دانش آموزان، دبیران و مدیران مدارس و تعدادی از علاقه مندان کتاب و کتابخوانی افتتاح شد.

احمد فرهادی، مدیرکل کتابخانه های عمومی چهارمحال و بختیاری در حاشیه این مراسم ضمن تقدیر از مسئولان محلی برای راه اندازی این پیشخوان گفت: با اجرای طرح پیشخوان خدمات کتابخانه ای در مناطق کمتر برخوردار و همچنین تعدادی از روستاهای استان، زمینه لازم برای گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی و بهره مندی تعداد بیشتری از علاقه مندان به کتاب از خدمات این حوزه فرهنگی فراهم می شود.

  مدیرکل کتابخانه های عمومی استان بیان کرد: استقبال مطلوب از این طرح موجب شده است که توسعه آن به ویژه در مناطق روستایی و حاشیه شهرها در دستور کار قرار بگیرد.

  فرهادی به لزوم تعیین یک کتابخانه معین برای هر یک از این پیشخوان ها اشاره کرد و افزود: کتابخانه معین پیشخوانِ رویش چم چنگ، کتابخانه شهید جعفرزاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهالی روستای «چم چنگ» از خدمات کتابخانه ای بهره مند شدند

اهالی روستای «چم چنگ» از خدمات کتابخانه ای بهره مند شدند