مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 13:112022-11-22بين الملل

پول پاشی اروپایی ها با مدیریت آلمان/ نقش برلین در آشوب های اخیر چیست؟


در حال حاضر و با گذشت 60روز از شروع وقایع اخیر سفارتخانه های کشورهای اروپایی به ویژه آلمان در تحریک، سازماندهی و حتی حمایت مالی اغتشاشگران فعال بوده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، در حال حاضر و با گذشت 60روز از شروع وقایع اخیر سفارتخانه های کشورهای اروپایی به ویژه بوده اما اکنون سفارتخانه های کشور های اروپایی، خصوصا آلمان در تحریک، سازماندهی و حتی حمایت مالی پیشتاز هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجام جم آنلاین، اخبار و گزارشات به دست آمده، تحلیل و جمع بندی اعترافات بازداشت شدگان و دستگیری سرشبکه های آشوب و اغتشاشات اخیر نشان می دهد که سفارت آلمان نقش جدی در آشوب های اخیر داشته و در این خصوص مطابق برخی اعترافات، تعدادی از اتباع خارجی خصوصا برخی اتباع خارجی از سفارت آلمان با واسطه پول دریافت کرده بودند و در اغتشاشات دخالت داشتند.

هجمه چندلایه توسط سرویس های اطلاعاتی خارجی، پشتیبانی های رسانه ای سنگین بین المللی با نقش آفرینی سلبریتی های داخلی و خارجی، فعال کردن گروهک های تروریستی و اپوزیسیون، حملات سایبری، هماهنگی تجمعات خارج کشور و نظایر آن در دو ماه اخیر، نشان دهنده برنامه ریزی گسترده جریانات ضدایرانی است که در این بین طبق شواهد، هماهنگی دولت های خارجی و سازمان های بین المللی برای فشار گسترده بر ایران در داخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پول پاشی اروپایی ها با مدیریت آلمان/ نقش برلین در آشوب های اخیر چیست؟

پول پاشی اروپایی ها با مدیریت آلمان/ نقش برلین در آشوب های اخیر چیست؟