مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 13:102022-11-22ورزشي

وکیلی: هدفمان فینال است/ امیدوارم تجربه خوبی برای نوجوانان باشد


سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران گفت: پاکستان با استفاده از امتیاز میزبانی خودش را فینالیست لیگ ملت های منطقه آسیای مرکزی می داند و امیدواریم تیم ایران دیگر فینالیست این رقابت ها باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مسابقات والیبال لیگ ملت های منطقه مرکزی آسیا از سوم تا هشتم آذرماه با حضور پنج تیم پاکستان، ایران، بنگلادش، افغانستان و سری لانکا به میزبانی شهر لاهور پاکستان برگزار خواهد شد.

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران که خود را برای حضور در رقابت های قهرمانی جهان 2023 آماده می کند، به عنوان نماینده کشورمان در این رقابت ها شرکت می کند و این تیم ساعت 18:40 دقیقه از طریق فروردگاه امام خمینی (ره) راهی لاهور می شود.

محمد وکیلی پیش از اعزام به این مسابقات گفت: از ایران برای حضور در مسابقات منطقه مرکزی آسیا دعوت شده بود و دکتر داورزنی به برگزاری این مسابقات کمک کرد تا آسیای مرکزی هم به لحاظ فنی در والیبال مانند دیگر مناطق آسیا پیشرفت کند.

ایشان قول داده بود که تیمی از ایران اعزام شود که به لحاظ سطح فنی باکیفیت باشد.

وی افزود: تیم ملی نوجوانان انتخاب شد چون در تقویم باشگاه ها این مسابقات گنجانده نشده بود و البته ما در قالب تیم شمس با حضور در لیگ دسته یک تمرین داشتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وکیلی: هدفمان فینال است/ امیدوارم تجربه خوبی برای نوجوانان باشد

وکیلی: هدفمان فینال است/ امیدوارم تجربه خوبی برای نوجوانان باشد