مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 13:002022-11-22سياسي

متن طرح ممنوع الخروج کردن دانشجویان «هنجارشکن»


تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی طرحی را برای ممنوع الخروج کردن دانشجویان «هنجارشکن» با عنوان «حمایت از جامعه علمی کشور و ارتقای انضباط محیط های دانشگاهی» تهیه کردند که این طرح در سامانه قانون گذاری و نظارت مجلس ثبت شده است.

- تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی طرحی را برای ممنوع الخروج کردن دانشجویان هنجارشکن با عنوان حمایت از جامعه علمی کشور و ارتقای انضباط محیط های دانشگاهی تهیه کردند که این طرح در سامانه قانون گذاری و نظارت مجلس ثبت شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن طرح حمایت از جامعه علمی کشور و ارتقای انضباط محیط های دانشگاهی به شرح زیر است: مقدمه: دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور یکی از ارکان استقلال سیاسی و علمی کشور محسوب می شوند و همواره پس از انقلاب اسلامی خدمات شایانی را به مردم و نظام اسلامی داشته اند و در تثبیت جایگاه علمی کشور نقشی اساسی ایفا کرده اند.

دشمنان همواره در طول سال های پس از انقلاب چشم طمع به دانشگاه ها و در مقاطعی با برهم زدن نظام دانشگاه سعی در ایجاد وقفه و جلوگیری از رشد علمی کشور را داشته اند.

در همین راستا با شبکه سازی عناصر مغرض و یا فریب برخی دانشجویان سعی نموده اند تا با به آشوب کشیدن دانشگاه ها خوراک تبلیغاتی برای رسانه های استکباری فراهم کنند و بین نهاد دانشگاه و نظام مقدس جمه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متن طرح ممنوع الخروج کردن دانشجویان «هنجارشکن»

متن طرح ممنوع الخروج کردن دانشجویان «هنجارشکن»