مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 11:402022-11-22سياسي

ضرورت نظارت بر نحوه توزیع کتب درسی و پروژه مهر


مدیرکل ارزیابی، عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش گفت: حکمرانی خوب، مدیریت منابع یک کشور برای رسیدن به اهداف تعیین شده و ارزش های متعالی جامعه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید مجتبی هاشمی در نشست مجازی رؤسای ادارات ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات با تعریف حکمرانی خوب گفت: حکمرانی خوب، مدیریت منابع یک کشور برای رسیدن به اهداف تعیین شده و ارزش های متعالی جامعه است.

وی با بیان برخی ویژگی های حکمرانی خوب نظیر شفافیت فرآیندها، پاسخگویی دستگاه های اجرایی در قبال فعالیت های خود مشارکت فعال مردم در امور اجتماعی و سیاسی و برابری همه افراد در برابر قانون، افزود: توسعه و تقویت نظارت قوی و مستمر نقش مؤثری در استقرار حکم رانی خوب در آموزش و پرورش کشور دارد.

بنابراین ارزیابی مستمر فعالیت ها و برنامه ها باید به صورت فرآیندی و پیوسته مورد توجه معاونت ها و مراکز در ستاد بوده و در استان ها نیز ادارات ارزیابی عملکرد باید نسبت به این موضوع با دقت اهتمام داشته باشند.

مدیرکل ارزیابی و عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش گفت: نحوه توزیع کتب درسی، پروژه مهر و سامان دهی نیروی انسانی نیاز به نظارت ویژه دارد و رؤسای ادارات نواقص استان و ستاد را دقیق گزارش و تحلیل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت نظارت بر نحوه توزیع کتب درسی و پروژه مهر

ضرورت نظارت بر نحوه توزیع کتب درسی و پروژه مهر