مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 11:352022-11-22اقتصادي

طرح پایش مصرف گاز ادارات دولتی خراسان رضوی آغاز شد


مدیر بهره برداری شرکت گاز خراسان رضوی از آغاز طرح پایش ادارات و موسسات دولتی این استان با هدف مدیریت مصرف گاز طبیعی از امروز خبر داد.

- فرشید دشتی در گفت وگو با ایسنا در خصوص اجرای این طرح در خراسان رضوی اظهار کرد: پایش مصرف گاز در ادارات، سازمان ها و مراکز دولتی و عمومی، مساجد، حسینیه ها و مدارس استان با هدف همکاری و هماهنگی جهت آموزش و اجرای مطلوب کنترل و نظارت بر مصرف گاز توسط 27 تیم امدادی از ابتدای آذر تا نیمه اسفند امسال در سطح استان انجام خواهد شد.

وی افزود: کارشناسان شرکت گاز خراسان رضوی در این بازدیدها رعایت دمای 18 تا 21 درجه سانتیگراد در فضای داخلی و بسته و دمای 18 درجه در راهروها و فضاهای عمومی و سرپوشیده، کنترل روشن نمودن وسایل گرمایشی یک ساعت قبل از آغاز به کار و خاموش کردن آن یک ساعت قبل از پایان کار، کنترل خاموش بودن وسایل گرمایشی در روزهای تعطیل و همچنین کنترل گواهینامه های معاینه فنی، تعمیر وسایل گرمایشی و دیگر اقدامات لازم را با هدف افزایش بازدهی وسایل گازسوز پیگیری خواهند کرد.

مدیر بهره برداری شرکت گاز استان بیان کرد: ادارات و سازمان هایی که نسبت به رعایت دستورالعمل مدیریت مصرف گاز بی تفاوت باشند، در نوبت اول اخطار کتبی دریافت کرده و در صورت تکرار موضوع علاوه بر اعلام به استانداری مطابق مقررات مربوط نسب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح پایش مصرف گاز ادارات دولتی خراسان رضوی آغاز شد

طرح پایش مصرف گاز ادارات دولتی خراسان رضوی آغاز شد