مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 11:312022-11-22سياسي

مماشات با اغتشاشگران موجب لاینحل ماندن مشکلات و کندی رشد کشور می شود


فعال سیاسی و اجتماعی استان مرکزی گفت: مماشات بیش از حد حافظان امنیت با اغتشاشگران باعث گستاخی بیش از پیش آشوبگران و لاینحل ماندن مشکلات و کندی روند رو به رشد کشور خواهد شد و لذا نباید و نمی تواند ادامه داشته باشد.

- احمدرضا هدایتی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: صرفنظر از هدف اصلی اکثر اغتشاشگران که بنا بر اظهارات و اعترافات خودشان عمدتاً در پی آزادی برای بی بندوباری و فساد اخلاقی هستند و اربابان آنها که با سوءاستفاده از حماقت آنها در پی تضعیف و به زعم خودشان تجزیه ایران اسلامی هستند، این سوال مطرح است که اهداف جانبی اغتشاشگران و اربابان آنها چیست و چرا به روش های تروریستی و خشونت آمیز روی آورده اند؟ وی افزود: بی شک حضور هوشمندانه و مؤثر مردم در صحنه های مختلف دفاع از انقلاب اسلامی و در نتیجه ناکامی آنها در اجرای ده ها و بلکه صدها توطئه ای که از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون در قالب یک جنگ ترکیبی بسیار گسترده علیه ایران اسلامی اجرا کرده اند، سبب شده تا اینک دشمنان با تغییر تاکتیک به روش های تروریستی و خشونت آمیز روی بیاورند.

فعال سیاسی و اجتماعی استان مرکزی بیان کرد: در واقع با توجه به این که مردم فهیم ایران اسلامی همچون گذشته صف خودشان را از اغتشاشگران داعشی صفت جدا کرده اند و از آنجا که در این دوره نیز تعدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مماشات با اغتشاشگران موجب لاینحل ماندن مشکلات و کندی رشد کشور می شود

مماشات با اغتشاشگران موجب لاینحل ماندن مشکلات و کندی رشد کشور می شود