مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 10:502022-11-22پزشكي

آغاز پرداخت تعرفه های پرستاری از ماه گذشته


حمایت وزارت بهداشت از طب ایرانی، جبران کمبود آنتی بیوتیک با واردات، موفقیت ایران در تولید واکسن کرونا و صادرات آن، لزوم تمهید جدی درباره سرانه مصرف سیگار در کشور و .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، دکتر بهرام عین اللهی با اشاره به حضور آیت الله رییسی، رییس جمهور در وزارت، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دیدار ستادی از این وزارتخانه اظهار داشت: ما میزبان آقای رییس جمهور و همراهان ایشان بودیم و کلیه معاونان و مدیران وزارتخانه در این جلسه حضور داشتند.

وی افزود: در نشست با رییس جمهور در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گزارش کاملی از اقداماتی که در دولت سیزدهم در حوزه بهداشت و درمان صورت گرفته خدمت آیت الله رییسی ارائه شد.

وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: انعکاس اقدامات ما باید در آینه رضایت خاطر مردم دیده شود و اگر مردم راضی باشند، آنگاه قطعا توانسته ایم به وظیفه خود عمل کنیم.

موفقیت ایران در تولید واکسن کرونا و صادرات آن عین اللهی با اشاره به اقداماتی که دولت سیزدهم در مهار و کنترل کرونا و همچنین واکسیناسیون عمومی صورت داده، گفت: اوایل شروع بکار دولت سیزدهم روزانه 700 مرگ و میر ناشی از کرونا در کشور وجود داشت و آمار مراجعه کنندگان به بیمارستانها بالای 50 هزار نفر بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز پرداخت تعرفه های پرستاری از ماه گذشته

آغاز پرداخت تعرفه های پرستاری از ماه گذشته