مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 10:502022-11-22سياسي

نخبگان بسیجی برای تولید اختراعات خود نیازمند حمایت هستند


فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه می طلبد دست اندرکاران علمی و پژوهشی کشور برای رسیدن اختراعات به تولید حمایت لازم را از مخترعان داشته باشند، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه می طلبد دست اندرکاران علمی و پژوهشی کشور برای رسیدن اختراعات به تولید حمایت لازم را از مخترعان داشته باشند، گفت: جوانان نخبه و بسیجی نیاز کشور را به خوبی فهمیده اند و برای حل مسئله گام برداشته اند، اما نیاز به حمایت از سوی مسئولان دارند.

سردار علی محمد اکبری اول آذرماه در آیین اختتامیه جهادگران علم و فناوری چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه امروز شاهد افتتاح نمایشگاه علم و فناوری بسیج در استان هستیم، اظهار کرد: در این نمایشگاه اختراعات کم نظیر بسیجیان به معرض نمایش گذاشته شده است.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) افزود: بسیجیان نخبه در مجموعه های مختلف علم و فناوری، نوآوری هایی داشتتند و باید همواره به دنبال پیشرفت در زمینه های مختلف باشیم، نمایشگاهی که توسط مخترعان بسیجی برپا شده، حقیقتا مایه افتخار است.

اکبری با بیان اینکه می طلبد دست اندرکاران علمی و پژوهشی کشور برای رسیدن این اختراعات به تولید حمایت لازم را از مخترعان داشته باشند، عنوان کرد: جو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخبگان بسیجی برای تولید اختراعات خود نیازمند حمایت هستند

نخبگان بسیجی برای تولید اختراعات خود نیازمند حمایت هستند