مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 10:452022-11-22سياسي

پیش دبستانی «اجباری» نیست اما ضروری است


رییس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک گفت: دوره پیش از دبستان، اجبار نیست اما ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجتبی همتی فر در نشست شورای برنامه ریزی و نظارت پیش دبستان و کودکستان‎های شهر تهران، ماموریت اصلی سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک را سازماندهی مراکز تربیت کودک به خصوص در سه سال دوم کودکی ، توانمندسازی خانواده‎ها و ارتقای زیست بوم کودکی در ایران برشمرد و اظهار کرد: آینده کشور وابسته به شیوه تربیت امروز کودکان است، اگر براساس منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به این امر توجه کنیم، می توانیم امید داشته باشیم که دانش آموزان و نسل فردای ما پیشرفتی که مدنظر است را محقق کنند.

وی با اشاره به اینکه دوره پیش از دبستان، اجبار نیست اما ضروری است، افزود: دوره پیش از دبستان، جزیی از حوزه دبستان نیست، بلکه خود یک دوره تربیتی مستقل است و خدمت به کودکان قبل از ورود به دبستان جدا از ماموریت و رسالت این سازمان، یک وظیفه شرعی محسوب می‎شود.

رییس سازمان ملی تعلیم وتربیت کودک در ادامه تصریح کرد: همه ما در کنار وظایف اداری خود باید برای کودکان برنامه داشته باشیم.

همتی‎فر با اشاره به ضرورت تشکیل سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک در راستای مدیریت یکپارچه سازی تصمیم ها و برنامه ریزی ها در عرصه کودکی تاکید کرد: در کنار تشکیل سازمان، مطالعاتی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش دبستانی «اجباری» نیست اما ضروری است

پیش دبستانی «اجباری» نیست اما ضروری است