مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 10:202022-11-22فرهنگي

جزییاتی از طرح ملی «آموزش هنر برای همه»/ آموزشی که رایگان است


مدیرکل دفتر برنامه ریزی و آموزش های هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از ثبت نام 58 هزار نفر در مرحله دوم طرح ملی آموزش هنر برای همه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دفتر برنامه ریزی و آموزش های هنری وزارت ارشاد، مدیرکل دفتر برنامه ریزی و آموزش های هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از آغاز کلاس های دومین مرحله طرح آموزش هنر برای همه در سراسر کشور خبر داد و گفت: این طرح ذیل فعالیت های قرارگاه محرومیت زدایی فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام می گیرد.

مرحله دوم این طرح نیز با ثبت نام متقاضیان از اول مهرماه آغاز و هم اکنون کلاس های آموزشی این دوره در حال برگزاری است.

وی با تشریح جزییات این طرح گفت: طرح آموزش هنر برای همه با هدف گسترش عدالت آموزش های فرهنگی و هنری در سراسر کشور به ویژه در مناطق کمتر توسعه یافته و مرزی توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اجرا شده است و مرحله دوم طرح از ابتدای پاییز امسال در حال اجراست.

مدیرکل دفتر آموزش در ادامه به اهداف این طرح ملی اشاره کرده و افزود: این طرح دارای اهداف مهمی در دو بخش کشف و پرورش استعدادهای هنری در سراسر کشور به ویژه مناطق محروم و کمتر توسعه یافته و مرزی و توسعه اقتصاد و کسب و کارهای فرهنگی و هنری است که به همت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ادارات کل فرهنگ و ارشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییاتی از طرح ملی «آموزش هنر برای همه»/ آموزشی که رایگان است

جزییاتی از طرح ملی «آموزش هنر برای همه»/ آموزشی که رایگان است