مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 10:152022-11-22سياسي

ارائه 2631 مورد مشاوره حقوقی به زندانیان نیازمند کرمانشاه


مدیر سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه از ارائه 2 هزار و 631 مورد مشاوره حقوقی به زندانیان نیازمند کرمانشاه خبر داد.

- رسول بهرامی پور در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به فرا رسیدن هفته بسیج، اظهار کرد: یکی از سازمان های اقشاری بسیج سازمان بسیج حقوق دانان است و این سازمان با استفاده از ظرفیت حقوق دانان بسیجی خدمات قابل توجهی را به جامعه ارائه کرده است.

وی با اشاره به اقدامات گروه های جهادی بسیج حقوق دانان، افزود: نقش آفرینی 21 گروه جهادی شامل 132 نفر با 80 ساعت فعالیت خدمات رسانی تخصصی در قالب اردوهای جهادی و گسترش کمی و کیفی گروه های جهادی از جمله اقدامات صورت گرفته است.

مدیر سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه تصریح کرد: انجام 2 هزار و 631 مورد مشاوره حقوقی، 185 فقره وکالت رایگان ،21 مورد کارشناسی رایگان، تهیه و توزیع 43 مورد کارت هدیه برای افراد معسر، 80 مورد خدمات دندانپزشکی به زندانیان معسر، 12 فقره ثبت اسناد رسمی رایگان و طرح حقوق یاران و هر حوزه مقاومت بسیج یک حقوقدان برای خدمات رسانی تخصصی حقوقی در محلات از جمله اقدامات صورت گرفته است.

بهرامی پور بیان کرد: جمع آوری بیش از یازده میلیارد ریال کمک های مردمی با همکاری دستگاه قضایی برای کمک به آزادی بیش از 60 نفر از زندانیان واجد شرایط و تهیه و توزیع سه هزار و 64 بسته معیشتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه 2631 مورد مشاوره حقوقی به زندانیان نیازمند کرمانشاه

ارائه 2631 مورد مشاوره حقوقی به زندانیان نیازمند کرمانشاه