مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 10:052022-11-22سياسي

برگزاری نخستین رویداد دانش آموزی میرزا کوچک خان جنگلی در گیلان


رییس سازمان بسیج دانش آموزی استان گیلان از برگزاری نخستین رویداد دانش آموزی مسطور با محوریت میرزا کوچک خان جنگلی در گیلان خبر داد و گفت: ابن رویداد با هدف معرفی بیشتر شخصیت سردار جنگل در 10 رشته علمی ادبی و فرهنگی برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، حامد حبیب زاده امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه آنلاین و مشاوره های تحصیلی با بهترین اساتید کشوری ارتباط برقرار می کنند.

رییس سازمان بسیج دانش آموزی سپاه قدس گیلان با تأکید بر توجه به مسائل فرهنگی و کاهش التهاب در بین دانش آموزان در مدارس بیان کرد: بسیج دانش آموزی در حوزه فرهنگی و در قالب طرحی با عنوان شهید هاشمی در مدارس جلسات جهاد تبیین، پرسش وپاسخ به شبهات مختلف و در مقاطع تحصیلی متوسطه اول و دوم در حال انجام است.

حبیب زاده یکی از اهداف سازمان بسیج دانش آموزی را معرفی چهره های شاخص هر استان در عرصه های مختلف برای دانش آموزان دانست و تصریح کرد: استان گیلان چهره های برجسته ای همچون میرزا کوچک خان جنگلی وجود دارد که مقام معظم رهبری از این شهید گران قدر و بنیان گذار نهضت جنگل به عنوان یک اسطوره یاد کردند.

وی از برگزاری نخستین رویداد دانش آموزی مسطور با محوریت میرزا کوچک خان جنگلی در گیلان خبر داد و افزود: در روزهای نزدیک به کنگره میرزا کوچک خان جنگلی رویدادی را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نخستین رویداد دانش آموزی میرزا کوچک خان جنگلی در گیلان

برگزاری نخستین رویداد دانش آموزی میرزا کوچک خان جنگلی در گیلان