مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 09:402022-11-22اقتصادي

سنندج عاری از شبکه سیم مسی شد/صرف بیش از 63 میلیارد تومان اعتبار جهت اجرای طرح


قائم مقام مدیرعامل در امور توزیع برق شهرستان ها از پایان “طرح تبدیل شبکه سیم مسی به کابل خودنگهدار” در شهرستان سنندج خبر داد و گفت: با اتمام این طرح شبکه برق بیش از 233 هزار مشترک اصلاح و بازمهندسی شد.

- عبید علیمحمدی، از اتمام طرح تبدیل شبکه سیم مسی به کابل خودنگهدار در شهرستان سنندج خبر داد و گفت: طول شبکه فشار ضعیف در شهرستان سنندج هزار و 30 کیلومتر است که 614 کیلومترآن در مناطق شهری و 416 کیلومتر آن نیز مربوط به نواحی روستایی است.

وی با اشاره به اینکه تیرماه سال جاری کل شبکه برق امور برق جنوب شهرستان سنندج در دو بخش شهری و روستایی به کابل خودنگهدار تبدیل شد، افزود: آبان ماه امسال نیز شبکه برق امور برق شمال سنندج به طور کامل اصلاح و به کابل خودنگهدار تبدیل شد و اکنون این شهرستان عاری از شبکه سیم مسی است.

قائم مقام مدیرعامل در امور توزیع برق شهرستان ها، هدف از اجرای این طرح را افزایش پایداری شبکه، افزایش ضریب ایمنی برای مشترکان سنندجی و همچنین ایجاد مبلمان مناسب شهری و روستایی عنوان کرد و اظهار داشت: درحال حاضر قریب به 233 هزارمشترک سنندجی دربخش های مختلف خانگی ،اداری ،تجاری ،صنعتی وکشاورزی ازخدمات این شرکت بهره مندهستند که با اتمام این پروژه شبکه برق این تعداد مشترک به طور کامل بهسازی و بازمهندسی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سنندج عاری از شبکه سیم مسی شد/صرف بیش از 63 میلیارد تومان اعتبار جهت اجرای طرح

سنندج عاری از شبکه سیم مسی شد/صرف بیش از 63 میلیارد تومان اعتبار جهت اجرای طرح