مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 09:402022-11-22ورزشي

درصدد طراحی نمایشگاهی دائمی برای عرضه محصولات و صنایع دستی قشم هستیم


مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: به دنبال اشاعه فرهنگ و تاریخ پیشینیان مان در نخستین جشنواره دستاوردهای مردمی قشم شهریما هستیم.

- ایسنا/هرمزگان مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: به دنبال اشاعه فرهنگ و تاریخ پیشینیان مان در نخستین جشنواره دستاوردهای مردمی قشم"شهریما" هستیم.

افشار فتح الهی در حاشیه بازدید از نخستین جشنواره دستاوردهای مردمی قشم شهریما از صنایع دستی و محلی به عنوان محصولی قابل افتخار یاد کرد و افزود: این تولیدات ریشه در فرهنگ و تاریخی دارد که از گذشتگان ما بر جای مانده است.

وی با اشاره به هم زمانی این رویداد با مسابقات جام جهانی قطر تصریح کرد: این جشنواره فرصتی برای گردشگرانی است که ضمن حضور در مسابقات جام جهانی، تمایل به استفاده از ظرفیت های جزیره قشم را دارند و می توانند با بازدید از این نمایشگاه، با آداب ورسوم جامعه محلی این منطقه آشنا شوند.

فتح الهی ظرفیت ها و قابلیت های جزیره را مثال زدنی خواند و گفت: درصدد طراحی نمایشگاهی دائمی برای عرضه محصولات و صنایع دستی جامعه محلی هستیم تا ضمن پیوند تولیدکننده به مصرف کننده، پتانسیل های ارزشمند تولیدات با کیفیت روستاهای قشم را ابتدا به گردشگران داخلی و سپس به گردشگران خارجی معرفی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درصدد طراحی نمایشگاهی دائمی برای عرضه محصولات و صنایع دستی قشم هستیم

درصدد طراحی نمایشگاهی دائمی برای عرضه محصولات و صنایع دستی قشم هستیم