مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 09:302022-11-22اقتصادي

طرح از مزرعه تا سفره با هدف عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در فارس راه اندازی می شود


با اجرای طرح از مزرعه تا سفره، 100 فروشگاه به صورت مستقیم محصولات ضروری مردم را از مزرعه به مصرف کننده می رسانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، محمدهادی ایمانیه در جلسه عرضه مستقیم کالا، اظهار کرد:  100 فروشگاه و بازارچه در نقاط مختلف استان برای ارائه مستقیم محصولات کشاورزی با عنوان از مزرعه تا سفره در فارس از دهم آذر ماه راه اندازی می شود.

استاندار فارس با بیان این که 100 فروشگاه فعال نیز با عنوان فروشگاه های امین با این طرح مشارکت خواهند کرد افزود: در شیراز 22 بازارچه شهرداری به صورت رایگان در اختیار اداره کل تعاون روستایی برای راه اندازی این بازارچه ها قرار می گیرد، 28 بازارچه که از پیش واگذار شده بود نیز به تدریج به این طرح خواهند پیوست و 50 تعاونی مصرف ادارات نیز در این طرح مشارکت می کنند.

وی ادامه داد: مصوب شد که در این بازارچه ها مرغ و برخی محصولات کشاورزی شامل سیب زمینی، پیاز، گوجه فرنگی، خیار، بادمجان، سیب و مرکبات با قیمت مناسب به صورت مستقیم عرضه شود.

استاندار فارس با تاکید بر لزوم همکاری دستگاه های مرتبط برای راه اندازی بازارچه های از مزرعه تا سفره، افزود: به گونه ای برنامه ریزی شده است که از دهم آذر ماه عرضه محصولات مورد نیاز و ضروری مردم در این بازارچه ها در شیراز و دیگر شهرستان های استان آغاز شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح از مزرعه تا سفره با هدف عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در فارس راه اندازی می شود

طرح از مزرعه تا سفره با هدف عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در فارس راه اندازی می شود