مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 08:452022-11-22ورزشي

برگزاری اردوی تیم ملی ناشنوایان پیش از اعزام به مسابقات جهانی مالزی در ساری


اردوی تیم ملی فوتسال ناشنوایان ایران پیش از اعزام به مسابقات جهانی مالزی در ساری و با حضور رییس فدراسیون ورزش های ناشنوایان کشور، رییس ورزش های ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه، - مشاور استاندار، معاونین اداره کل ورزش و جوانان و بهزیستی برگزار شد.

پژمان احمدی سرپرست هیات ورزش های ناشنوایان استان مازندران درباره این اردو گفت: استان مازندران به مدت یک هفته میزبان تیم ملی فوتسال پیش از اعزام به مسابقات جهانی مالزی است.

احمدی ادامه داد: این اردو در ساری و در مجموعه ورزشی ایثار درحال برگزاری است.

وی افزود: استان مازندران استان اول ورزش کشور است و برنامه داریم اردوهای بیشتری را برای ناشنویان در مازندران برگزار کنیم.

مهران تیشه گران رییس فدراسیون ورزش های ناشنوایان کشور در بازدید از اردوی تیم ملی در مازندران اظهار داشت: اینجا آمدیم تا از نزدیک سپاسگذاری کنیم از عوامل استان مازندران که در برپایی این اردو فدراسیون را یاری کردند.

وی افزود: تیم ملی فوتسال دوازدهم آذرماه عازم مالزی خواهد شد و از سه ماه گذاشته تدابیری را اندیشیدیم تا در اولین دوره این رقابت ها عملکرد خوبی داشته باشیم.

تیشه گران بیان کرد: سه دوره است که در فوتسال قهرمان جهان هستیم و به همین دلیل امیدوار هستیم مثل تیم بزرگسالان در این رده سنی هم قهرمان جهان شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اردوی تیم ملی ناشنوایان پیش از اعزام به مسابقات جهانی مالزی در ساری

برگزاری اردوی تیم ملی ناشنوایان پیش از اعزام به مسابقات جهانی مالزی در ساری