مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 08:252022-11-22سياسي

دیدار نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهیدان «امیراحمدی»


نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهیدان «سلمان و روح الله امیراحمدی» از شهدای امنیت و شهدای امر به معرف و نهی از منکر دیدار و گفت وگو کرد.

- دیدار نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهیدان امیراحمدی نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهیدان سلمان و روح الله امیراحمدی از شهدای امنیت و شهدای امر به معرف و نهی از منکر دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین یوسفعلی شکری در این دیدار گفت: شهدا انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند، شهدای جنگ تحمیلی انقلاب اسلامی ایران را صادر کردند و شهدای امنیت این انقلاب را در جهان تثبیت کردند، امیدوار هستیم که خون همه شهدا زمینه ساز ظهور امام زمان (عج) شود.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن دلجویی از خانواده شهیدان امیراحمدی گفت: خدا به شما صبر از نوع صبر شاکرین و صبر جمیل عنایت فرماید.

فرزندان شما در راه خدا و برای امنیت جامعه و برای دفاع از مردم به شهادت رسیدند و سعادت بزرگی نصیب فرزندان شهید شما شد.

حجت الاسلام والمسلین شکری در این دیدار که عصر روز دوشنبه 30 آبان ماه انجام شد، با اشاره به حدیثی از امام حسین (ع) خاطرنشان کرد: همه ما انسان ها از دنیا خواهیم رفت و خوش به سعادت کسانی که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهیدان «امیراحمدی»

دیدار نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهیدان «امیراحمدی»