موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - بازنشستگان تأمين اجتماعي - افزايش حقوق بازنشستگان - تأمين اجتماعي - باشگاه پرسپوليس - انتخابات رياست جمهوري - كانو اسپرينت - رييس كميسيون قضايي - يارانه آبان ماه - تراز گاز منفي - رييس شوراي شهر تهران - انتخابات رييس جمهوري - محمدابراهيم لاريجاني - امريه سربازي قوه قضاييه - برند لنو - طنز مهران مديري - يونس آباد - حوادث معدني - پمپ دنده اي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 07:552022-11-22سياسي

ساخت 5 مدرسه تخریبی در تنگستان آغاز شد


فرماندار تنگستان از آغاز ساخت و نوسازی پنج مدرسه تخریبی در تنگستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد لطفی صبح سه شنبه در نشست شورای اداری شهرستان تنگستان اظهار داشت: ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی از برنامه های مهم در شهرستان تنگستان است که با جدیت دنبال می شود.

وی اضافه کرد: با مشارکت دهیاران، شهرداران و مدیران دستگاه های اجرایی و همچنین تأمین اعتبارات لازم، کمبود چهار کتابخانه در سطح شهرستان جبران شده و هم از نظر محتوایی و حجم کتب موجود و هم از نظر سخت افزاری، کتابخانه های سطح شهرستان را تجهیز کنیم.

فرماندار تنگستان خاطرنشان کرد: در شهرستان تنگستان به فضل الهی بابت اجماع خوبی که در بین مسؤلین شکل گرفته، اقدامات خوبی در حال انجام بوده و یا در دستور کار است.

وی افزود: در طرح جهش تولید مسکن، در سال جاری با ساخت هزار مسکن روستایی، از نرم استانی نیز پیشی خواهیم گرفت؛ همچنین در بهسازی مسکن روستایی در سال پیش، حائز بهترین آمار نسب به متوسط استانی شدیم.

لطفی افزود: بیش از 530 هزار متر آسفالت در سطح شهرستان انجام شده و با توجه به افزایش اعتبارات ارزش افزوده در استان، زمینه برای فعالیت ها و طرح های جدید در سطح شهرها و روستاها نیز فراهم شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت 5 مدرسه تخریبی در تنگستان آغاز شد

ساخت 5 مدرسه تخریبی در تنگستان آغاز شد