مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 07:502022-11-22اقتصادي

عزمی برای راه اندازی شهر سنگ کرمانشاه نیست


از سال 1395 موضوع راه اندازی شهر سنگ در کرمانشاه مطرح شد.

شهری که تمام واحدهای فعال در زمینه سنگ بری و فرآوری سنگ تزیینی در آن تجمیع شوند و هم محلی برای بازار داخل باشد و هم باراندازی برای صادرات به خارج از کشور.

- قرار بود احداث شهر سنگ کرمانشاه که به پیشنهاد نظام مهندسی معدن استان مطرح شده بود، با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان پیگیری شود، اما آمد و رفت مدیران باعث شد این موضوع از آن زمان تاکنون به نتیجه نرسد.

این پیشنهاد با این پشتوانه مطرح شده بود که کرمانشاه قابلیت های فراوانی در زمینه سنگ تزیینی دارد، از جمله برآورد ذخیره 45 میلیون تنی انواع سنگ تزیینی با استخراج سالیانه بیش از 500 هزار تن، شهرت سنگ هرسین و اسلام آبادغرب، کیفیت و مرغوبیت دولومیت و لایم استون کرمانشاه، وجود سنگ بری های متعدد در نقاط مختلف استان و .

.

حالا با گذشت بیش از شش سال به گفته عضو هیات مدیره نظام مهندسی معدن کرمانشاه هیچ خبری از راه اندازی شهر سنگ کرمانشاه نیست و گویا عزم و اراده ای برای اجرای آن وجود ندارد.

مرتضی عزیزی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه موضوع ایجاد شهر سنگ در کرمانشاه در سال های گذشته به پیشنهاد نظام مهندسی معدن مطرح و پیگیری های فراوانی برای اجرای آن شد، خاطرنشان کرد: آمد و رفت مدیران باعث شد این پیشنهاد به سرانجام نرسد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزمی برای راه اندازی شهر سنگ کرمانشاه نیست

عزمی برای راه اندازی شهر سنگ کرمانشاه نیست