مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 07:452022-11-22فناوري

5 روستای خراسان شمالی به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان شمالی از اتصال روستاهای بند یغمور، قاضی و قاضی سفلی از بخش گرمخان و روستاهای پیغو و کوه کمر بخش مرکزی شهرستان بجنورد به اینترنت پرسرعت نسل چهارم خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز سیدعلی مرتضوی، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان شمالی در گفت وگو با رسانه ها اظهار کرد: با حمایت های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و در راستای توسعه زیرساخت های ارتباطی استان خراسان شمالی جهت رفاه روستاییان و دسترسی به اینترنت پرسرعت، روستاهای بند یغمور، قاضی و قاضی سفلی از بخش گرمخان و روستاهای پیغو و کوه کمر بخش مرکزی شهرستان بجنورد به اینترنت پرسرعت نسل چهارم متصل شدند.

وی گفت: از طریق ارتقاء تکنولوژی دو سایت مخابراتی همراه اول در بند یغمور و پیغو، امکان اتصال پنج روستای مذکور با بیش از 577 خانوار روستایی و با پوشش جمعیتی یک هزار و 972 نفر، به اینترنت پرسرعت همراه فراهم شد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان شمالی با اشاره به اینکه همه مراحل اجرای این فرایند از محل اعتبارات طرح خدمات عمومی اجباری روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات (USO) انجام گرفته است، افزود: اتصال روستاها به شبکه ملی اطلاعات گامی مهم در راستای تحقق شعار دسترسی همگانی به ارتباطات فراگیر و گس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 روستای خراسان شمالی به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند

5 روستای خراسان شمالی به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند